|
Ja i My. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III
W roku szkolnym 2012/2013, w miesiącach od września do czerwca odbywały się zajęcia, których zadaniem było wsparcie uczniów w procesie
nauczania i dostosowania do reformy programowej kształcenia ogólnego. Dzieci
objęte projektem bardzo chętnie brały udział w dodatkowych zajęciach
realizowanych zgodnie z przyjętym programem. Uczniowie i uczennice klas I -III
wykonywały ćwiczenia, doskonaliły technikę czytania i pisania, zgłębiały
wiadomości matematyczno-przyrodnicze, ćwiczyły także wady postawy. Do nauki
często wykorzystywane były formy zabawowe, które aktywizowały dzieci do pracy .
Obserwacja uczniów i uczennic podczas zajęć pozwoliła zauważyć wyraźne efekty.
Uczniowie uczęszczający na zajęcia według ustalonego harmonogramu znacznie
lepiej zaczęli radzić sobie w przyswajaniu wiedzy. Z kolei uczniowie
szczególnie uzdolnieni uczestnicząc w zajęciach wynieśli z nich rozszerzone
wiadomości matematyczno- przyrodnicze, które znacznie wzbogaciły ich wiedzę.
Podczas realizacji zajęć w ramach projektu pn. "Indywidualizacja nauczania
uczniów klasach I-III szkół " wykorzystywane były pomoce dydaktyczne oraz
zakupiony sprzęt, które uatrakcyjniły naukę i pozwoliły na innowacyjne
prowadzenie zajęć przez nauczycieli.
Przejdź do galerii
|
Kalendarz |
---|
« Październik 2023 » | Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nie | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|